tisdag 17 maj 2011

Första gången

på den här bloggen men absolut inte första gången jag bloggar. Jag har bloggat, tröttnat, bloggat, tröttnat osv.

Den här gången tänkte jag försöka mig på att blogga minst en gång om dagen, såvida det inte är något speciellt som hindrar. Det händer så mycker både i samhället och privat som kan kännas angeläget att skriva av sig om.

Vad kommer bloggen att handla om då? Ja, det lär nog bli lite vardag, vad som stått i tidningarna, lite om vad som hänt hemikring. Och så tänkte jag även att bjuda på bilder.

Gör nu som så att du sätter in denna bloggen i dina favoriter så du inte missar något. Och du, bli inte förskräckt om bloggen ser anoorlunda ut nästa gång du kommer in för det lär kankse ta ett tag innan jag fått den som jag vill, dvs att den är som jag är liksom

Det var lite begynnande prat. Nu ska jag ut och leta upp något att skriva om.På återseende :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar